2013. április 1., hétfő

Boldogsag

En nagyon boldog vagyok. Tegnap felmentunk az Andokba 4100 meter magasan....csak fekudtem a fuben a hegyteton a friss levegon korulottem lovak es lamak legelesztek, sutott a nap es csopogott az eso es azon elmelkedtem miert nem juthat el ide mindenki es milyen szerencses vagyok hogy en itt lehetek es mennyire gyonyoru az elet.... azt kivanom mindenkinek legyen sok ilyen pillanat az eleteben.

Ma pedig a bortonben toltottuk a napot, onkenteskedtunk a gyerekekkel egesz nap festettunk rajzoltunk jatszottunk, nagyon elfaradtunk de megerte ugy orultek nekunk es annyi energiat es jo erzest kaptam hogy neha ugy erzem szetrobbanok tole... ma este pedig utazunk es reggelre a Canoa nevu oceanpartra erunk, satrazas, gitar, jokedv, napsutes... alig varom.

5 megjegyzés:

  1. nagyon szerencses vagy... mert van batorsagod. ne feledd, a boldogsagodat csak magadnak koszonheted - mint akarki mas. nyaralj jol!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Dori! mindezt a sok élményt magadnak és a kitartàsodnak koszonheted; élvezd ki minden percét mert megérdemled!
      Viszont nagyon szép és konnyeket szemekbe csalogato a nemeslelkuséged, csak igy tovàbb :) mi kovetunk téged minden egyes bejegyzésed alkalmàval!

      Törlés
  2. ********** TRANSLATION ***************

    Happiness

    I am very happy. Yesterday we scaled the Andes to an altitude of 4100 m... I was just laying on the grass on top of the mountain, surrounded by grazing horses and llamas, the sun shining and rain drizzling, and I was wondering why is it that not everyone can get here and how lucky I am that I had and how beautiful life is... I wish everyone to have many moments like this in life.

    And today we've spent the day in the prison volunteering with the children; we've painted, drew and played all day long. We ended up very tired but it was so worth it, they were so happy for us and I received so much energy and good vibes that sometimes it felt like I would just explode... tonight we're hitting the road; by morning we will have arrived to a beach called Canoa: camping, guitar, fun, sunshine... I can't wait.

    VálaszTörlés
  3. Koszonom es koszonom, ez batorit hogy irjak, mert annyi szep dolog tortenik velem, es neha nem vagyok biztos benne hogy megprobaljam e leirni... es nagyon koszonom az angol forditast, jol esik! :)
    Holnap ha lesz erom irok a Csendes Oceanrol.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is volt itt egy megjegyzésem,hova tűnt vajon?

    VálaszTörlés